Sony Ericsson Z710i zwart, beige

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Ericsson Z710i zwart, beige op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bbc 18-12-2007

Telefoon nu half jaar in bezit en nog steeds tevreden.
Goed geluid en makkelijk muziek af te spelen zonder telefoon te openen. Indien sms binnen komt, zie je dat tevens op het 1e display. De camera maakt redelijke fotos maar er moet wel genoeg daglicht zijn. Het gebruik van internet gaat ook prima. Geen mankementen of andere mindere dingen tot nu toe opgevallen. Een vergelijkbaar tst van nokia kost al gauw 240 euro. Daarbij is deze nog iets compacter.

musicman 12-11-2007

Ik heb het apparaat nu bijna 10 maanden en op zich nog steeds heel tevreden met de functies die het biedt. Alleen komt het de laatste tijd steeds vaker voor dat het apparaat zichzelf spontaan uitschakeld. Het zou kunnen komen doordat ik het altijd in de zak van mijn spijkerbroek heb zitten, maar ik begin me wat zorgen te maken en vraag me af of iemand anders deze problemen ook heeft..

BK 24-04-2007

Ik heb de Sony Ericsson Z710 nu drie maanden in bezit, en heb even gewacht met een review schrijven. Pas na een redelijke gebruikersperiode valt er iets zinnigs te zeggen over een product.

Over het algemeen ben ik heel tevreden over de Z710. De bediening is snel en makkelijk, zowel het menu als het grote toetsenbord. Iedereen zou met deze telefoon overweg moeten kunnen.
Het scherm is redelijk goed, maar in vergelijking met bijvoorbeeld de K800 mist 'ie wel flink wat scherpte. Het externe scherm is bruikbaar, maar zou wel iets meer pixels mogen hebben. Het doet een beetje goedkoop aan. De rest van de telefoon is erg robuust, hoewel hij aan de bovenkant kraakt als je daar het plastic indrukt. Die 'lus' die eraan zit had van mij trouwens niet gehoeven, het staat een beetje lomp.
De camera voldoet, maar niet meer dan dat. Bij daglicht zijn de foto's redelijk van kwaliteit. Het is jammer dat er geen stofklepje voor de lens zit.
Over zaken als bereik, geluidskwaliteit en gebruikersmogelijkheden heb ik geen klagen. Er zijn nog wel een aantal kleine dingetjes voor verbetering vatbaar. Zo is het schuifje van de toetsenblokkering te licht afgesteld waardoor de telefoon in je broekzak makkelijk deblokkeert. Daardoor kunnen de audiotoetsen geactiveerd worden en begint de telefoon spontaan een melodietje af te spelen. Verder is de verlichting van het toetsenbord een beetje goedkoop, niet overal schijnt het even sterk.

Al met al een fijne en tot nu toe betrouwbare telefoon voor jarenlang gebruikersgemak. Wel een beetje een 'saaie' telefoon, na drie maanden ben ik al op de vormgeving uitgekeken.

sill 11-03-2007

prima telefoon:) enigste nadeel is dat is snel stuk is, of dat licht aan mij. maar mijn klepje sit half los en ik kan niet meer bellen want dat ene geluidsdingetje is stuk waardoor ik de ander niet hoor. tenzij hij dus op speaker staat of ik me oordopjes erin heb. verder vind ik hem voor deze prijs best goed:)

PatrickSE 14-02-2007

Geweldige telefoon, kan niet anders zeggen. Menustructuur is soepel en software-matig accelereert deze telefoon ten opzichte van anderen. Subliem geluid. Deze mobiele telefoon geeft gewoon een professionele indruk ! Het viel mij op, dat het netwerkbereik van deze telefoon echt met kop en schouders boven dat van anderen uitsteekt. Ben er uiterst tevreden mee dus ! Enkele minpuntjes: telefoon is dichtgeklapt nogal dik maar ligt aan de andere kant tijdens het bellen weer prettig en ergonomisch in de hand. Afspelen van MP3's is oke, maar vind het maximum volume waarmee je muziek kunt afspelen nogal aan de magere kant.

gert 25-01-2007

Mijn eerste echte modern mobieltje :

Voor mij een echte topper :

Pluspunten :
*Prachtig design
*Makkelijk te bedienen
*Mp3, radio, ...
*Op het eerste zicht robuust
* 2 mp fotocamera
* Veel instelmogelijkheden(themes,foto's bij contacten,screensavers,....)
* mp3 als ringtone
* te gebruiken als verwisselbare schijf. maw eenvoudig om bestanden van je computer op te zetten.
* bruikbaar extern scherm

Minpuntjes :
* Foto kwaliteit is ok, maar zeker niet super. Ik kan niet vergelijken met andere merken of telefoons.

* Extene scherm had wat cooler gemogen.

Twijfel niet, voor deze prijs heb je echt een mooi toestel.

halllow 25-12-2006

Ik heb deze telefoon een paar dagen. Het is een hele mooie telefoon. Het menu
is erg mooi. Alles doet het oed, radio, mp3, camera enzz. Een echte aanrader

Hallowwa 17-12-2006

Mooie telefoon. Er zit alles op wat je nodig hebt. Goede camera, mp3 bluetooth
enz. Een echte aanrader

deroo w20 12-11-2006

Toestel enkele dagen in bezit mp3 klinktprachtig overzetten van pc naar toestel
fluitje van een cent radio met rds en met een geheugenkaart van 1gb erin vele
uren muziekplezier toestel met vele opties hopelijk beleef ik er nog veel
plezier van.

Catelijne 04-11-2006

Ik heb deze telefoon gisteren gehaald en ik ben er erg blij mee. Het menu is,
zoals ik gewend ben van Sony Ericsson, erg overzichtelijk en de beeldkwaliteit
is fantastisch.
Er zitten heel veel functies op, maar de meerderheid daarvan zal ik niet eens
gebruiken.
Ik ben persoonlijk erg blij met de radio, de 2megapixel camera en het vele
geheugen.
Moet nog veel ontdekken aan dit toestel, maar wat mij betreft is het nu al een
aanrader!